Okulda şiddete uğradık

Okulda şiddete uğradık
Okulda şiddete uğradık
Ben başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben 7.nci sınıf öğrencisiyim ve okulda sık sık olan şeylerden biri daha oldu. Bizim okulda teneffüs zamanında kızlarla bahçeye inip biraz hava almıştık. Bahçede gezerken 1-2 tane çocuk sürekli bize bakıyordu. Tabiki bende bu olaydan rahatsız oldum çünkü bakıp bakıp gülüyorlardı. İnanın gıcıkmı gıcık hareketler yapıyorlardı. Neyseki zil çaldı ve bizim sınıf üst katta olduğu için merdivenlerden yukarı çıkarken bu iki çocuğun arkamızdan baktığını gördüm. Sonra ters ters baktım bu sapıklara. Aşağıda bilerek bekliyorlardı eteğimizin altından bakmak için. Böyle tacizci sapıklar çok var maalesef. Neyseki sınıfa girerken tamda kapı önünde bir anda biri gelip aniden arkadaşımı itti ve arkadaşımda heralde reflesk ile beni çekti ikimizde yere düştük. Sonra hocaya söyledik bu durumu ama ne fayda hocamız sağolsun onlarıda dinledikten sonra bir kazadır deyip geçti...
Gönderen; isimsiz

4 yorum:

  1. malesef boyle seyler oluyor oğretmenlerın tutumu cok onemlı tabikı

    YanıtlaSil
  2. Erkeklerin dediği ve istediği ön planda olan bir toplumda yaşıyoruz evlenmeden önce abi veya baba evlendikten sonra eşin bazı ailelerde kayınpederin kaynın bile kadın üzerinde söz hakkı oluyor...
    Dövsede sövsede eve ekmek getiriyorsa eşini çekeceksin diyen aileler var...
    Allah içlerine merhamet versinki kadının ne kadar büyük bir nimet olduğunu anlasınlar...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumu sitedeki yazıları okuyarak genel anlamda yazdım selamlar

    YanıtlaSil
  4. Maalesef kadınların saçı uzun aklı kısa olarak görüldüğü-bazı erkeklerin bu zihniyette olduğu toplumda oldukça daha çokk böyle olaylara tanık olur veya yaşarız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

anonim